آموزش ها-هاست نگار

آموزش خرید هاست و دامین

برای خرید هاست و دامین مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه اصلی هاست نگار در منوی اصلی سایت هاست مورد نظرخود را انتخاب نمایید.

آموزش خرید هاست و دامین

 

پس از ورود به صفحه مورد نظر مشخصات سرور و جدول مشخصات پکیج های مختلف به همراه جزئیات کامل آنها نمایش داده می شود پس از مطالعه و انتخاب پکیج مورد نظر روی گزینه سفارش آنلاین/ایران یا سفارش آنلاین/اروپا بسته به نیازتان کلیک نمایید.

 

اموزش خرید هاست و دامین

 

کالا و یا سرویسی که شما انتخاب کرده اید نیاز به یک دامنه دارد در صورتی که می خواهید دامنه جدید سفارش دهید نام دامنه را در فیلد مورد نظر وارد کرده و روی گزینه بررسی کلیک نمایید.

 

آموزش خرید هاست و ثبت دامنه

 

*** در صورتی که دامنه ثبت شده دارید و می خواهید به شرکت هاست نگار انتقال دهید تیک گزینه دوم را فعال کرده و روی انتقال کلیک کنید.

 

خرید هاست و دامین

 

*** اگر دامنه ثبت شده دارید و می خواهید دی ان اس های شرکت روی دامنه ست شود و دامنه به هاست مورد نظر متصل شود گزینه سوم را فعال کرده و روی استفاده کلیک کنید.

 

آموزش خرید هاست و دامین

 

اگر در حال ثبت دامنه جدید هستید با صفحه ای شامل دامنه با پسوند های مختلف که قابل ثبت است روبرو خواهید شد. اگر دامنه را با پسوند انتخابی خود میخواهید روی ادامه کلیک کنید. درغیر این صورت میتوانید از پسوند های دیگر که نمایش داده شده است انتخاب کنید و روی افزودن کلیک کنید.

 

آموزش خرید هاست و دامین

 

در این قسمت پکیچ انتخابی خود را مشاهده میکنید و از منوی کشویی پایین میتوانید دوره پرداخت را نیز انتخاب نمایید. همچنین افزونه هایی به شما پیشنهاد میشود که در صورت تمایل ب انتخاب آنها میتوانید تیک کنار آن را فعال کنید. در انتهای این بخش روی ادامه کلیک کنید.

 

آموزش خرید هاست و دامنه

 

اگر نیاز به مدیریت DNS ها دارید میتوانید تیک آن را فعال کنید.
در صورتی که دامنه ثبتی شما دامنه ایرانی باشد برای ثبت نیاز به شناسه ایرنیک دارد در سایت ایرنیک شناسه را ایجاد کرده و در فیلد مورد نظر وارد کنید. همچنین اگر تا بحال شناسه ایجاد نکرده اید میتوانید روی آموزش کلیک کرده و از آن بهره مند شوید
در انتها روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

 

آموزش خرید هاست و دامین

 

در این بخش میتوانید سبد خرید خود را مجددا بازبینی نمایید. و اگر کد تخفیف دارید میتوانید در کادر مربوطه وارد کنید و روی استفاده از کد کلیک کنید. اگر خرید دیگه ای نیز دارید روی ادامه خرید و در غیر این صورت جهت پرداخت روی تسویه حساب کلیک نمایید.

 

آموزش خرید هاست و دامین

 

مشخصات خود را به طور کامل وارد نمایید در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اید روی گزینه “قبلا ثبت نام کرده اید” کلیک نمایید.

 

خرید هاست و دامنه

 

اگر قبلا ثبت نام کرده اید کافی ست کادر ایمیل و رمز را پر کنید. سپس روش پرداخت را انتخاب کرده و در صورتی که نیاز به توضیحات دارید در کادر توضیحات آن را بنویسید پس مطالعه شرایط سرویس تیک “خواندم و موافقم قوانین خدمات” را فعال کنید و روی تکمیل سفارش کلیک نمایید.

 

خرید هاست و دامنه

 

به این ترتیب سفارش تکمیل شده و به درگاه بانک انتخابی خود متصل میشوید که تصویری مشابه زیر نمایش داده خواهد شد و پس از پر کردن گزینه ها با کلیک بر روی پرداخت سفارش شما ثبت و فعال می شود.

 

آموزش خرید هاست و دامنه

 

خرید هاست خرید دامنه

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آموزش های مرتبط